Design siłowni a kreowanie doświadczeń użytkowników

Design siłowni- czy ma znaczenie w kwestii przyciągnięcia nowych i utrzymania klientów? Design w szerszym rozumieniu jako przyjazne środowisko dla ćwiczących, jak najbardziej tak. Otóż nowe badania branżowe potwierdzają, że doświadczenia, które zapewnia siłownia, decydują o tym, czy członkowie zostaną w danym obiekcie i czy zdoła przyciągnąć nowych. Doświadczenie użytkownika, to coś więcej niż tylko sprzęt do ćwiczeń – obejmuje całą powierzchnię klubu i przyjazne, angażujące otoczenie. Pomaga to utrzymać zaangażowanie i motywację członków na wysokim poziomie oraz toruję drogę właścicielom obiektu by generować dodatkowe dochody.

Deisgn siłowni Life Fitness

Poznaj obiekty fitness na całym świecie, wyposażone przez Life Fitness i Hammer Strength, które dzięki efektowi WOW zachwyciły swoich członków. Dzięki temu stali się ich gorliwymi ambasadorami  w prawdziwych fanów. A właściciele 16 wybranych klubów fitness  podzieli się z nami swoją receptą na sukces.

Jeśli kampanie na pozyskanie nowych członków są nieskuteczne, a obecnym członkom brakuje motywacji i zaangażowania, zajrzyj do lookbooka Gymspiration i zainspiruj się  

Design siłowni –poznaj spektakularne realizacje Life Fitness

Warto inspirować się i uczyć od najlepszych. Dlatego amerykańska marka Life Fitness przygotowała coś specjalnego. Zestawienie najbardziej spektakularnych 16 realizacji z całego świata, które swoją wizję zrealizowały wspólnie z Life Fitness. Poznaj efekt  WOW w  każdym z tych klubach fitness, które odniosły sukces i zainspiruj się. Podróż klienta i dostarczenie mu niezapomnianych wrażeń to klucz do pozyskania i utrzymania  członków. Chcemy Ci ułatwić znalezienie inspiracji. Udaj się z nami  podróż dookoła świata i poznaj receptę na sukces najpiękniejszych klubów fitness.

Jak uwolnić potencjał swojego klubu?

Przejrzyj dokładnie lookbookhttps://bit.ly/Gymspirationebook Gymspiration i poznaj wizje i filozfię właścicieli flagowych realizacji Life Fitness i Hammer Strength. Dowiedz się:

  • Jaki sprzęt i linie produktów wybrali dla swojej grupy docelowej?
  • Jak tworzą wyjątkową atmosferę za pomocą gry światłem, muzyki i wizualizacji?
  • Jak wykorzystują design jako narzędzie do pozyskania członków i retencji?
  • Dlaczego wybrali Life Fitness jako dostawcę i partnera?

PRZECZYTAJ TAKŻE
FIBO 2024 - poznaj przyszłość fitnessu

Life Fitness na FIBO 2024!Gotowy na rewolucję w świecie treningu? Odbierz darmowy bilet na FIBO 2024 w Kolonii (11-14 kwietnia). […]

Nowa brama DAP ze stabilizacją

Ulepszony klasyk: brama Life Fitness DAP w nowej wersji Nowa brama DAP  to znakomita wiadomość dla właścicieli klubów fitness i […]

Life Fitness na IHRSA 2024

Odkryj innowacje, które zrewolucjonizują Twój klub fitness! Zapraszamy do Los Angeles 6-8 marca na IHRSA 2024. Przez ponad 5 dekad […]

magnifiercross
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram