Już wkrótce spotkasz Twoich klubowiczów w nowej rzeczywistości, a to oznacza spore wyzwanie. Musisz zapewnić im bepieczny trening i przekonać do powrotu. Jednym z najważniejszych aspektów funkcjonowania klubu po restarcie, jest pokazanie klubowiczom, że przestrzegasz wszystkich zasad i że odrobiłeś zadanie domowe przez te prawie 3 miesiące lockdownuc.Rozumiemy Twoje obawy i niepokój: generowanie sprzedaży w ekstremalnie trudnym czasie pod względem ekonomicznym nie jest łatwe .
Komunikacja jest kluczowa
Ważne byś uświadomił sobie, że Twoi klubowicze podzielą się na różne grupy, a każda z nich będzie miała inne oczekiwania wobec Twojej siłowni. Musisz się umiejętnie komunikować ze wszystkimi grupami.
Spodziewaj się, że Twoi klubowicze dołączą do którejś z poniższych grup:
Optymiści: „wszystko będzie jak dawniej”.
Mają nadzieję, że niewiele się zmieni po ponownym otwarciu siłowni. Optymiści mogą nie przestrzegać zasad i ograniczeń.
Pesymiści: „już nigdy nic nie będzie takie samo”.
Prawdopodobnie więce czasu będą potrzebować na podjęcie decyzji o ponownej wizycie na siłowni. Pesymiści wrócą do Ciebie tylko wtedy, gdy poczują się bezpiecznie.
Realiści: „będzie całkiem inaczej”.
Ta grupa będzie sceptycznie nastawiona do treningu w klubie, zasypie Cię też pytaniami. Irytować ich będzie zachowanie osób łamiących zasady bezpieczeństwa, a sami za to będą ich skrupulatnie przestrzegać.
Jak wzmocnić relacje z klientami klubu fitness?
. Upewnij się, że Twoi członkowie rozumieją, że ci na nich zależy. Zdrowie i bezpieczeństwo – o to w tym wszystk!im chodzi
Najprawdopodobniej już poinformowałeś swoich członkówza pośrednictwem mediów społecznościowych lub mailowo o krokach, które podejmujesz w związku z przygotowaniem klubu do ponownego otwarcia w czasach pandemii. . Pokaż, jaką wartość im oferujesz. Przywołaj argumenty, dzięki którym zapisali się do Twojej siłowni. Przypomnij im o wszystkich możliwościach i korzyściach z członkostwa.
Jak komunikować restart Twojego obiektu fitness ? 4 wskazówki
- Zwięźle i precyzjnie: obecnie ludzie są bombardowaniu wiadomościami o Covid-19.
- W jasny sposób zapowiedz zmiany w zasadach funkcjonowaniu siłowni.
- Bądź elokwenty: prowadź przejrzystą komunikację i upewnij się, że informujesz Twoich klubowiczów o wszystkim na bieżąco. Nie zaskakuj ich działaniami, których się nie spodziewali
- Pamiętaj: wszyscy jesteśmy w tym razem. Ty, Twoi członkowie, pracownicy i inni właściciele siłowni!