JAK KOMUNIKOWAĆ RESTART KLUBU FITNESS?

Już wkrótce spotkasz Twoich klubowiczów w nowej rzeczywistości, a to oznacza spore wyzwanie. Musisz zapewnić im bepieczny trening i przekonać do powrotu. Jednym z najważniejszych aspektów funkcjonowania klubu po restarcie, jest  pokazanie klubowiczom, że przestrzegasz wszystkich zasad i że odrobiłeś zadanie domowe przez te prawie 3 miesiące lockdownuc.Rozumiemy Twoje obawy i niepokój: generowanie sprzedaży w ekstremalnie trudnym czasie pod względem ekonomicznym nie jest łatwe .

Komunikacja jest kluczowa

Ważne byś uświadomił sobie, że Twoi klubowicze podzielą się na różne grupy, a każda z nich będzie miała inne oczekiwania wobec Twojej siłowni. Musisz się umiejętnie komunikować ze wszystkimi grupami.

Spodziewaj się, że Twoi klubowicze dołączą do którejś z poniższych grup:

Optymiści: „wszystko będzie jak dawniej”.
Mają nadzieję, że niewiele się zmieni po ponownym otwarciu siłowni. Optymiści mogą nie przestrzegać zasad i ograniczeń.

Pesymiści: „już nigdy nic nie będzie takie samo”.
Prawdopodobnie więce czasu będą potrzebować na podjęcie decyzji o ponownej wizycie na siłowni. Pesymiści wrócą do Ciebie tylko wtedy, gdy poczują się bezpiecznie.

Realiści: „będzie całkiem inaczej”.
Ta grupa będzie sceptycznie nastawiona do treningu w klubie, zasypie Cię też pytaniami. Irytować ich będzie zachowanie osób łamiących zasady bezpieczeństwa, a sami  za to będą ich skrupulatnie przestrzegać.

Jak wzmocnić relacje z klientami klubu fitness?

Upewnij się, że Twoi członkowie rozumieją, że ci na nich zależy. Zdrowie i bezpieczeństwo - o to w tym wszystk!im chodzi
Najprawdopodobniej już poinformowałeś swoich członkówza pośrednictwem mediów społecznościowych lub mailowo o krokach, które podejmujesz w związku z przygotowaniem klubu do ponownego otwarcia w czasach pandemii. . Pokaż, jaką wartość im oferujesz. Przywołaj argumenty, dzięki którym zapisali się do Twojej siłowni. Przypomnij im o wszystkich możliwościach i korzyściach z członkostwa.

Jak komunikować restart Twojego obiektu fitness ? 4 wskazówki

  1. Zwięźle i precyzjnie: obecnie ludzie są bombardowaniu wiadomościami o Covid-19.
  2. W jasny sposób zapowiedz zmiany w zasadach funkcjonowaniu siłowni.
  3. Bądź elokwenty: prowadź przejrzystą komunikację i upewnij się, że informujesz Twoich klubowiczów o wszystkim na bieżąco. Nie zaskakuj ich działaniami, których się nie spodziewali
  4. Pamiętaj: wszyscy jesteśmy w tym razem. Ty, Twoi członkowie, pracownicy i inni właściciele siłowni!
PRZECZYTAJ TAKŻE
Trendy fitness 2024 - TOP 10

Sprawdź, które trendy fitness 2024 przyciągną klientów Trendy fitness 2024 - w najnowszym zestawieniu widać wyraźnie wpływ, jaki wywarła pandemia […]

Trening HIIT w Twojej siłowni

Przyciągnij nowych klientów dzięki ofercie HIIT Trening HIIT jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, którym zależy na poprawie kondycji i wymodelowanej […]

Niezapomniane doświadczenia fitness — jak je kreować?

5 żelaznych reguł, dzięki którym zachwycisz klientów Twojej siłowni Doświadczenia fitness to aktualnie słowo klucz. Kluby fitness przeżywają oblężenie, konkurencja […]

magnifiercross
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram