KONTAKT

Zapraszamy do kontaktu z TOP-GYM.
Kontakt z TOP-GYM to najszybsza droga do uzyskania odpowiedzi na pytania.
Nasz dział sprzedaży jest do Państwa dyspozycji.

Formularz kontaktowy

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Zgoda RODO
Przesyłając wiadomoś, akceptuję fakt, że podane przeze mnie dane osobowe będą przetwarzane w celu i na zasadach określonych w Polityce prywatności - z którymi zapoznałem się przed przekazaniem ww. danych.

Dział serwisowy

Szymon Sobczak
tel.+48 795 133 064
s.sobczak@top-gym.pl
Zgłoszenia serwisowe
serwis@top-gym.pl
Mirosław Śliwa
tel.+48 881 400 911
m.sliwa@top-gym.pl

Dział handlowy

Natalia Nolbert-Klonecka
Dyrektor Działu Sprzedaży
tel.+48 795 133 066n.nolbert@top-gym.pl
Województwo(a): Wszystkie
Agnieszka Bajer-Ciszewska
Specjalista ds. Peak Pilates
tel.+48 500 041 462ciszewska@peakpilates.pl
Województwo(a): Wszystkie
Paweł Bocer
Manager Sprzedaży Regionalnej
tel.+48 530 899 239p.bocer@top-gym.pl
Województwo(a): Łódzkie, Śląskie, Kujawsko-pomorskie, Pomorskie
Robert Greb
Manager Sprzedaży Regionalnej
tel.+48 536 903 301r.greb@top-gym.pl

Dział logistyki

Kamil Baj
Dyrektor działu logistyki
tel.+48 531 838 326
k.baj@top-gym.pl

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Czas oczekiwania na maszyny Life Fitness i Hammer Strength zależy od wielkości zamówienia. Ustalamy to indywidualnie z klientem. Dotyczy to zarówno sprzętu fabrycznie nowego, regenerowanego oraz maszyn zastępczych. Dysponujemy zastępczym wyposażeniem siłowni, gdy klientowi zależy na czasie.
TOP-GYM oferuje różne opcje finansowania sprzętu fitness, w tym leasing i jako jedyny na rynku fitness, najem długoterminowy. Wolisz wynająć zamiast kupować, koniecznie sprawdź tutaj ( www.fitcredit.pl).
TOP-GYM zapewnia szybką i profesjonalną obsługę serwisową. W przypadku usterki, serwis naprawi usterkę u klienta w ciągu 24 h w dzień roboczy. W TOP-GYM gwarantujemy naprawę każdej zakupionej u nas maszyny do 24 h w dzień roboczy.
Standardowa gwarancja TOP-GYM na maszyny nowe i regenerowane to 36 miesięcy. Możesz też przedłużyć gwarancję kolejne lata na indywidualnych warunkach.
Tak, w ramach gwarancji TOP-GYM zapewnia wymianę określonej w umowie liczby maszyn cardio ciągu 6 miesięcy po otwarciu siłowni.
Jak najbardziej. Jest to integralna część umowy, indywidualnie ustalamy to z naszymi klientami.
Biorąc pod uwagę, że mamy kilka tysięcy maszyn i kilkadziesiąt tysięcy części na magazynie w Polsce oraz dysponujemy własnymi technikami ( nie korzystamy z firm zewnętrznych) gwarantujemy naprawę Twojego sprzętu w ciągu 24h w dzień roboczy.
Usterkę maszyny zgłaszasz cyfrowo, za pośrednictwem formularza na stronie internetowej TOP-GYM zgłoszenie serwisowe ( https://top-gym.pl/zgloszenie-serwisowe/) . Dostaniesz maila zwrotnego z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
Katalog maszyn regenerowanych TOP-GYM jest tutaj ( https://top-gym.pl/katalog ). Katalogi pozostałych marek znajdziesz tutaj ( https://top-gym.pl/nasze-marki/ ). Napisz ( www.top-gym.pl/kontakt ) lub zadzwoń do nas dostaniesz indywidualną ofertę.
Wszystkie z rodziny Life Fitness, czyli Hammer Strength, ICG, ale też TRX i Myzone. Proponujemy też bardziej budżetowe marki, tak więc na każdą klubową kieszeń. Napisz do nas (www.top-gym.pl/kontakt )
Tak, prowadzimy szkolenia z obsługi zakupionego sprzętu i demonstrujemy jego możliwości, by Twoi klienci realizowali swoje cele sportowe. Wszystkie niezbędne materiały do promocji klubu zapewnia nasz dział marketingu. Śledź nas w social mediach #topgympoland.
W TOP-GYM bez problemu skontaktujesz się z właścicielem firmy, który jest dostępny dla Ciebie przez 7 dni w tygodniu. Sprawdź Maciej Wolny +48 668 018 040.
magnifiercrosschevron-down
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram