Zarządzanie klubem fitness to złożony proces, w którym błędy mogą skutkować utratą klientów i spadkiem rentowności. Poniżej przedstawiamy 6 kluczowych […]
Zapraszamy do obejrzenia 2.odc z serii filmów wideo dla inwestorów fitness.
W naszym wideoporadniku zebraliśmy najważniejsze wskazówki, pokazujące krok po kroku, jak stworzyć dochodowy klub fitness. Tym razem Krzysztof Pakulec analizuje podział powierzchni treningowej na strefy. Omawia również czynniki, które należy uwzględnić przy wyborze dystrybutora/dostawcy sprzętu na siłownię. Zapraszamy na nasz kanał TOP-GYM na YOUTUBE oraz na profil TOP-GYM na Facebooku
Przyjazna, zachęcająca do treningu atmosfera w klubie, która nie będzie onieśmielać potencjalnych klientów, jest równie ważna co wybór lokalizacji. Można zaprojektować klub na tysiąc sposobów,
. Każda strefa klubu fitness powinna przechodzić w kolejną, co zapewni klubowiczom dogodne poruszanie się po klubie. Przyjmuje się tradycyjny podział na 4 strefy treningowe w klubie fitness: cardio, siłową, wolnych ciężarów i treningu funkcjonalnego. Urządzenia treningowe należy ustawić zgodnie z wytycznymi oraz tak, by były jednakowo dostępne dla wszystkich klubowiczów. Strategiczne rozmieszczenie sprzętu na głównej powierzchni siłowni powinno być podporządkowane funkcji, profilowi demograficznemu klubowiczów oraz filozofii klubu. Oddzielając poszczególne strefy treningowe od siebie uzyskujemy czytelny i przejrzysty podział przestrzeni treningowej. Tym samym zredukujemy poczucie ewentualnego dyskomfortu wśród nowych klubowiczów.
Rozeznaj się w ofercie maszyn do klubu fitness. Do wyboru masz sprzęt fitness nowy i używany. Zapytaj o dostępność serwisu, szybkość naprawy usterki, długość gwarancji udzielonej na zakupiony sprzęt fitness nowy i regenerowany. Poproś o rekomendacje o danym dostawcy. Pamiętaj, że w tej branży liczy się wsparcie posprzedażowe. Dbaj o to, by dostawca maszyn na siłownię, nie zostawił Cię z problemami, po zamknięciu transkakcji sprzedaży.
➡Skontaktuj się z nami i zapytaj o ofertę sprzętu fitness skrojoną na miarę dla Twojej siłowni. Służymy pomocą i doradztwem marketingowym oraz wszechstronnym wsparciem posprzedażowym. Z nami stworzysz siłownię swoich marzeń i przyciągniesz wiele grup docelowych. +48 668 018 040, m.wolny@top-gym.pl
Zarządzanie klubem fitness to złożony proces, w którym błędy mogą skutkować utratą klientów i spadkiem rentowności. Poniżej przedstawiamy 6 kluczowych […]
Efektywne zarządzanie klubem fitness to klucz do sukcesu w branży fitness. Zoptymalizowane operacje mogą przyczynić się do wzrostu rentowności, obniżenia […]
Nowe technologie, innowacje i zmieniające się oczekiwania klientów Rok 2024 przyniósł i przynosi wiele nowych kierunków i trendów w branży […]