Oczyszczanie powietrza za pomocą zimnej plazmy „AernoviR” funkcjonuje od wielu lat na rynkach specjalistycznych. W związku z „Covid-19” , producent odkażaczy AernoviR, niemiecka firma schwa-medico zdecydowała się udostępnić tę technologię na szeroką skalę.
„Zagwarantowanie zdrowia, bezpieczeństwa, zaufania oraz swobody przemieszczania się to największe wyzwanie obecnych czasów. Chodzi o umożliwienie konsumentom doświadczeń podczas zakupów, wizyt w lokalach gastronomicznych, podróżowania i innych usług. Covid-19 skierował powszechną uwagę na „higienę i czystość powietrza”. To od niej zależy bezpieczne przemieszczanie się w obecnych czasach – podkreśla dr Roger Pierenkemper, CEO grupy schwa-medico.
Porsche wychodzi do klienta z ofertą i dba o jego zdrowie i bezpieczeństwo
Niedawno marka Porsche w swoim salonie „Porsche NOW” koło Stuttgartu zainstalowała odkażacz powietrza AernoviR. Salon typu pop-up store o powierzchn i 170 mkw. w centrum handlowym, to nowy pomysł producenta tej prestżowej marki. Ma na celu ułatwienie klientom kontakt z tą samochodami Porsche. Markę Porsche i jej produkty można doświadczać fizycznie oraz wirtualnie. Odwiedzający mogą skonfigurować wymarzony model samochodu, a następnie obejrzeć go za pomocą technologii rzeczywistości rozszerzonej (AR) lub okularów VR. W salonie pop-up, klienci mogą wybrać kolor karoserii, tapicerkę itd.
AernoviR i Porsche – idealny tandem
Dopracowany system wysokowydajnych filtrów, technologia plazmowa i aktywny węgiel w odkażaczach AernoviR filtrują wszystko z powietrza, w tym ewentualne nieprzyjemne zapachy.
Salon „Porsche NOW” został zaprojektowany z myślą o tym, by odwiedzający niespiesznie odkrywali różne aspekty marki Porsche. Zależało nam na tym, by szczególnie w czasach koronawirusa odwiedzający nasz salon czuli się u nas bezpiecznie. Dlatego poszliśmy o krok dalej. Oprócz przestrzegania reżimu sanitarnego, wdrożyliśmy dodatkowe rozwiązanie, w formie oczyszczacza powietrza „AernoviR”. To urządzenie medyczne „made in Germany”, dezynfekuje i oczyszcza powietrze trójfazowo. Bezpieczeństwo i zdrowie naszych klientów oraz pracowników to dla nas punkt wyjścia do sukcesu biznesowego , mówi David Mayer, dyrektor zarządzający Hahn Sportwagen Böblingen GmbH.
To fragment artykułu, który ukazał się w niemieckim magazynie HIGH LIFE.