Im więcej eliptyków wynajmiesz, tym więcej zaoszczędzisz Jako właściciel siłowni, wiesz jak ważne jest zapewnienie klientom najwyższej jakości sprzętu do […]
Przychody i koszty siłowni musisz określić już na etapie tworzenia biznes planu dla fitness klubu. W trzecim odcinku naszego wideoporadnika Life Fitness dla inwestora, Krzysztof Pakulec omawia wszystkie najważniejsze parametry pomocne przy budżetowaniu: przychody i koszty siłowni. W pierwszej kolejności podziel przychody na dwie kategorie: przychody z zajęć grupowych oraz przychody z siłowni. Do tego będziesz potrzebować takich danych, jak wielkość sali, obłożenie, godzina otwarcia, liczba stanowisk itd.
Pamiętaj też, że oprócz wpływów z członkostw i karnetów, i np. wpółpracy z operatorami kart sieciowych. W zależności od segmentu rynku, w którym się pozycjonujemy, naszej powierzchni i oferty, możemy powiększyć zyski dzięki dodatkowym strefom przychodu. To, czy faktycznie je wygenerujemy, zależy od wielu czynników, w tym polityki klubu oraz efektywnego zarządzania danymi strefami. Najczęściej spotykane z tzw. dodatkowych centrów zysku w naszych realiach to : barek/kawiarnia, trening personalny, sprzedaż suplementów i odżywek. W przypadku kosztów, Twoje główne wydatki to koszty stałe: wynajem/czynsz/media + wynagrodzenia.
Wszystkie odcinki wideoporadnika na naszym kanale TOP-GYM na YouTube
Im więcej eliptyków wynajmiesz, tym więcej zaoszczędzisz Jako właściciel siłowni, wiesz jak ważne jest zapewnienie klientom najwyższej jakości sprzętu do […]
Marketing jest kluczowym elementem sukcesu każdego klubu fitness. W dzisiejszym konkurencyjnym rynku, skuteczna promocja pozwala nie tylko przyciągnąć nowych członków, […]
Zatrzymanie członków klubu fitness jest równie ważne, jak ich pozyskiwanie. Aby osiągnąć długoterminowy sukces, konieczne jest nie tylko przyciąganie nowych […]