Im więcej eliptyków wynajmiesz, tym więcej zaoszczędzisz Jako właściciel siłowni, wiesz jak ważne jest zapewnienie klientom najwyższej jakości sprzętu do […]
Po tak długiej przerwie i braku kontaktu z klubowiczami Twoja kadra może potrzebowaćczasu, by oswoić się z nową sytuacją. Jak upewnić się, że są gotowi na powrót do pracy?
Z uwagi na to, że twoja kadra to ambasadorzy Twojej siłowni, oczywiste jest, że muszą czuć się spokojni i bezpieczni, a także zrozumieć wszystkie zasady i ograniczenia w nowej rzeczywistości.
Przekształć ten trudny okres w okazję do nauki i rozwoju Zaproponuj kursy samorozwoju, podnoszenia kwalifikacji, zachęc Twoją kadrę do poszerzania wiedzy i zdobywania nowych umiejętności,
Jeśli chcesz zaoferować nowy system zarządzania online lub inne narzędzie do oferowania wirtualnych zajęć, możesz skonfigurować webinaria lub e-learning, aby odpowiednio przygotować swoją kadrę. W czasie lockdownu Twoja kadra przekonała się, na czym polega współpraca zdalna. Poznaj ich opinie na ten temat i niech podzielą się z Tobą swoimi przemyśleniami.
Samoocena
Upewnij się, że Twoi pracownicy są przygotowani mentalnie do powrotu do pracy. Może zorganizujesz zabawny quiz Covid-19, aby sprawdzić ich wiedzę? Czy już skonfigurowałeś coaching online? Czy Twoi pracownicy utrzymywali kontakt z klientami? Jeśli nie, należy to ułatwić, aby usprawnić komunikację.
Twoja kadra musi zostać przeszkolona w zakresie prawidłowego podejścia i informowania klubowiczów. Najpierw wyślij im wszystko na e-mail, po czym jak najszybciej zaplanuj spotkanie online , aby poinformować o tym swoich pracowników. Następnie zaproś ich do klubu, gdy tylko będzie to możliwe i krok po kroku zapoznaj ich z procedurami. Naucz swoich pracowników, jak radzić sobie z niewłaściwym zachowaniem oraz właściwego podejścia do klubowiczów. Staraj się robić to w sposób interaktywny, inscenizuj scenki z odgrywaniem ról, a poznasz przemyślenia i pomysły Twojej kadry.
Surowe zasady przestrzegania higieny będą niezbędne - więc oznacza to brak uścisku dłoni, ale możesz wprowadzić własny klubowy gest powitania! Włącz Twoją kadrę w harmonogram czyszczenia i dezynfekowania klubu.
Im więcej eliptyków wynajmiesz, tym więcej zaoszczędzisz Jako właściciel siłowni, wiesz jak ważne jest zapewnienie klientom najwyższej jakości sprzętu do […]
Marketing jest kluczowym elementem sukcesu każdego klubu fitness. W dzisiejszym konkurencyjnym rynku, skuteczna promocja pozwala nie tylko przyciągnąć nowych członków, […]
Zatrzymanie członków klubu fitness jest równie ważne, jak ich pozyskiwanie. Aby osiągnąć długoterminowy sukces, konieczne jest nie tylko przyciąganie nowych […]