Rozegraj to mądrze. Gdy z chaosu wyłania się plan...…

Niepewność kryje w sobie szanse. Stale zapewniaj klubowiczów, że misja, wizja i wartość Twojej marki się nie zmieniły, jednocześnie pomyśl o innowacjach, które okazały się pomocne w czasie pandemii. Myśl pozytywnie i w kategorii rozwiązań, które wspomogą Twój biznes:

Praca w domu = brak dojazdu do pracy = więcej czasu na ćwiczenia

Przesunięcia/Opóźnienia urlopu = lato spędzone w domu = siłownie zapełnione w sierpniu zamiast we wrześniu

Więcej ćwiczeń w domu = członkowie nadal potrzebują wsparcia i podpowiedzi = Oferta treningów online

Większa liczba zamówień jedzenia na wynos = nadal chcesz zdrowych opcji = współpracuj z cateringiem fit

Gdy nie wszyscy klubowicze czują się komfortowo, by ćwiczyć w klubie = wolna przestrzeń = studio do nagrywania treningów online

Potrzeba jest matką wynalazku również w branży fitness

Jeśli dobrze poradzisz sobie z tą sytuacją, możesz nawet poprawić wizerunek marki, dzięki czemu zdobędziesz sympatię i lojalność. Nawiąż partnerstwo z firmami oferującymi produkty lub usługi, które rozwiązują aktualne problemy. Pokaż swoim członkom, jak się rozwijasz i że to Ty przejmujesz kontrolę nad sytuacją, a nie odwrotnie.

Aktualne trendy w branży fitness i nowe „metody

Uznanie i podziw to silna motywacja dla większości ludzi. Czy jeden z twoich członków ustanowił nowy życiowy rekord lub przeszedł spektakularną metamorfozę? Zorientuj się i nagłośnij te sukcesy w mediach społecznościowych i nie tylko! Jeśli ktoś ciężko pracuje, zdecydowanie zasługują na uznanie.

Inną doskonałą taktyką zwiększania wartości firmy byłoby: oferowanie bezpłatnego, ograniczonego członkostwa każdemu, kto pomógł w walce z wirusem (pielęgniarki, lekarze, ratownicy itp.). Warto zarezerwować określone godziny lub porę dnia dla danych grup docelowych. Przykładowo w godzinach 10-11 zaproś seniorów w wieku 70+ lub między 8-9 rano matki z dziećmi.

Co powiesz na organizowanie wydarzeń, poza siłownią? Zaproszenie ludzi online i za pośrednictwem mediów społecznościowych to dzisiaj łatwe zadanie.

Przypomnij sobie trendy fitness na rok 2020? Jak możesz odpowiedzieć na nie dzięki drobnym inwestycjom niewielkim kosztem?

Niewielkie inwestycje generują maksymalne rezultaty

  • Pomaluj ściany, zmień/udekoruj wystrój barku i recepcji motywacyjnymi cytatami lub grafiką. Efekt wow gwarantowany!
  • Rozplanuj ponownie rozmieszczenie sprzętu fitness (uwzględnij zachowanie dystansu społecznego).
  • Zaproponuj swoim członkom coś nowego: IC8 Power Trainer, trenażer SPARC, Hammer Strength T Bar Row, schody Powermill lub podłącz ICG Connect, jeśli masz już rowery ICG. Są to stosunkowo niewielkie inwestycje, które odświeżą Twoją ofertę i odpowiedzą na aktualne trendy.

Na koniec: powiew optymizmu

Czy wiesz, że w Azji, studia treningu personalnego osiągnęły już próg dochodów po COVID-19 na poziomie 80% tych z przed pandemii?

PRZECZYTAJ TAKŻE
Trendy fitness 2024 - TOP 10

Sprawdź, które trendy fitness 2024 przyciągną klientów Trendy fitness 2024 - w najnowszym zestawieniu widać wyraźnie wpływ, jaki wywarła pandemia […]

Trening HIIT w Twojej siłowni

Przyciągnij nowych klientów dzięki ofercie HIIT Trening HIIT jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, którym zależy na poprawie kondycji i wymodelowanej […]

Niezapomniane doświadczenia fitness — jak je kreować?

5 żelaznych reguł, dzięki którym zachwycisz klientów Twojej siłowni Doświadczenia fitness to aktualnie słowo klucz. Kluby fitness przeżywają oblężenie, konkurencja […]

magnifiercross
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram