Sukces Twojego fitness biznesu zależy od ludzi. Pracownicy są najlepszą wizytówką Twojego fitness klubu. Od nich w dużej mierze zależy sukces biznesu. Bardzo ważne z tego względu są : przemyślana rekrutacja a także onboarding pracownika w Twoim obiekcie. Z kolei klienci mogą zostać Twoimi najlepszymi ambasadorami. Klubowicze najlepiej zarekomendują Twoją siłownię swoim znajomym. Dlatego najpierw określ swoja grupą docelową na samym początku planowania siłowni. I odpowiedz sobie na pytanie: jakie problemy Twoich klientów możesz rozwiązać?. To już czwarty, ostatni odcinek wideoporadnika dla inwestorów fitness. Razem z Krzysztofem Pakulcem, konsultantem i szkoleniowcem branży Fitness przeprowadziliśmy Cię przez najważniejsze etapy planowania i wizji Twojej siłowni. Mamy nadzieję, że Cię zainspirowaliśmy. Całą serię możesz obejrzeć na kanale TOP-GYM
Wearable Technology – globalny trend fitness nr 2
Wykorzystanie wearable technology znalazło się w czołówce globalnych trendów fitness wg ACSM ( American College of Sports Medicine) już po raz...