Poznaj trendy cardio, by przyciągnąć nowych i umocnić więź z obecnymi klientami
1. Trening cardio – powrót do korzeni ze znaczącą modyfikacją
Trening cardio poznaj nowe trendy, które ukształtowały się w trakcie pandemii, a teraz znajdują swoje odzwierciedlenie w sprzęcie fitness. Na naszych oczach branża fitness odradza się po pandemii, na świecie i w Polsce. W międzyczasie wyłoniły się trendy w treningu cardio, które skupiają się przede wszystkim na interakcji użytkownika ze sprzętem fitness. Warto je poznać.
Ćwiczenia cardio na sprzęcie obejmują bieganie, marsz, jazdę na rowerze, wiosłowanie czy wspinaczkę, wchodzenie pod górę. Wlaściciele siłowni zauważyli, że użytkownicy pragną ćwiczyć na urządzeniach cardio, które mogą dopasować do swoich potrzeb. Chodzi o bardziej zaawansowaną i przemyślaną personalizację sprzętu cardio, by ćwiczący wycisnęli jak najwięcej z treningu na danym sprzęcie wyjaśnia Matt Brennad, wiceprezydent od produktów cardio w Life Fitness.

2. Bardziej wciągające doświadczenia treningowe
Mowa tu m.in o edukowaniu klubowiczów, przenoszeniu trendów outdoorowych do klubu, rozbudowanych opcjach rozrywki itd. Użytkownicy coraz częściej chcą oglądać własne treści w aplikacjach, które używają. Bardziej intuicyjna integracja z urządzeniami przenośnymi w urządzeniach każdej klasy cenowej to już nie pieśń przyszłości, a oczekiwania klientów, dodaje Matt Brennard z Life Fitness.
Trening cardio na sprzęcie dostosowującym się do ćwiczącego:
- z większą konsolą ( Life Fitness oferuje największą dostępna konsolę cardio o przekątnej 24 cali – SE4)
- contentem w wysokiej rozdzielczości
- lepszą jakością obrazu
- zwiększoną czułością na dotyk
- ładowaniem bezprzewodowym
- solidniejszym WIFI
Wszystkie te funkcjonalności mocniej angażują ćwiczącego w trening.
3. Większe zaangażowanie ćwiczących w trening
„Dla obiektów sportowych jednym z kluczowych trendów w tym post-pandemicznym świecie jest możliwość kontaktu z ćwiczącymi w bardziej angażujący sposób na maszynach cardio” – mówi Matt Brennard . Wiele obiektów prosiło nas o możliwość wdrożenia własnych treści wideo na konsolach w sprzęcie Life Fitness- dodaje.
Zaczęło się to od proponowanych przez Life Fitness zajęć z instruktorami na żądanie, później jednak proszono na o treści edukacyjne i promocyjne. Chodzi więc o treści, dzięki którym zacieśni się więź klubowicza z klubem fitness.
Life Fitness inwestuje w badania i projektowanie
Misją Life Fitness jest jest doskonalenie interakcji człowieka ze sprzętem treningowym. Amerykański producent dąży do tego, aby użytkownik i maszyna treningowa były symbiozie. Co zyska na tym Twój klub? Zzaoferujesz klientom trening, który wejdzie im w nawyk na dobre.
Na naszym blogu przeczytasz o wszystkich nowych produktach i rozwiązaniach Life Fitness. Powstały dzięki szeroko zakrojononym badaniom oczekiwań ćwiczących na siłowni. Szczegóły wkrótce.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
+48 668 018 040
Cały wywiad z Mattem Brennardem z Life Fitness przeczytasz tutaj