Wideoporadnik inwestora- jak otworzyć klub fitness? Odc.1

  Jak otworzyć siłownię? Wideoporadnik TOP-GYM podpowie Ci najważniejsze zagadnienia. Zapraszamy do obejrzenia pierwszego odcinka wideoporadnika TOP-GYM dla inwestorów "Jak stworzyć dochodowy klub fitness ?" . Konsultant i szkoleniowiec branży fitness, Krzysztof Pakulec omawia wybór segmentu rynku oraz lokalizacji. Zwraca uwagę na kluczowe czynniki, które mogą przyczynić się do późniejszego sukcesu klubu, już wczesnym etapie planowania inwestycji fitness. Zapraszamy do oglądania!

Od czego zacząć planowanie inwestycji fitness?

Od wyboru segmentu rynku w którym chcesz działać, a co za tym idzie Twojej grupy docelowej. Decyzje, które podejmiesz na początku, determinują kolejne aspekty planowania. Do wyboru masz nieograniczone opcje - od dużego klubu w którym każdy trenujący znajdzie coś dla siebie, na niszowym studiu z unikalną koncepcją treningową kończąc. Już na starcie musisz określić, w którym segmencie branży chcesz działać: low-cost, middle market, butik, bądź w bardzo wymagającym premium. Następnie, upewnij się, że Twoja koncepcja obietku fitness pasuje do struktury demograficznej danego obszaru. Możesz zawsze uzyskać dostęp do danych demograficznych danego obszaru, albo z GUS albo z urzędów lokalnych. W Polsce występują cztery modele biznesowe klubów fitness, przy czym kluby butikowe tak popularne w Europie Zachodniej, u nas dopiero „raczkują”. Zdecydowana większość rodzimych obiektów fitness w naszym kraju to kluby mid-marketowe.

Zgodnie z wytycznymi opracowanymi przez IHRSA dojazd do klubu powinien zajmować nie więcej niż 10 do 12 minut. W związku z tym, fitness klub powinien się znajdować w promieniu nie większym niż 8 kilometrów. Upewnij się, że Twoja grupa docelowa ma dogodny dojazd do Twojego obiektu . Jego brak oraz zbyt duży dystans do pokonania przez klubowicza są nierzadko przyczyną rezygnacji z członkostwa.

Skontaktuj się z nami , służymy pomocą.

PRZECZYTAJ TAKŻE
Finansowanie sprzętu do siłowni - promocja na orbitreki

Im więcej eliptyków wynajmiesz, tym więcej zaoszczędzisz Jako właściciel siłowni, wiesz jak ważne jest zapewnienie klientom najwyższej jakości sprzętu do […]

Marketing Klubu Fitness: Skuteczne Strategie Promocyjne

Marketing jest kluczowym elementem sukcesu każdego klubu fitness. W dzisiejszym konkurencyjnym rynku, skuteczna promocja pozwala nie tylko przyciągnąć nowych członków, […]

Jak Zatrzymać Członków Klubu: Najlepsze Praktyki

Zatrzymanie członków klubu fitness jest równie ważne, jak ich pozyskiwanie. Aby osiągnąć długoterminowy sukces, konieczne jest nie tylko przyciąganie nowych […]

magnifiercross
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram