Sukces klienta jest dla nas priorytetem

Sukces klienta - w jaki sposób współpraca z TOP-GYM się do niego przyczynia ? Zapytaliśmy o to właściciela firmy,  Macieja Wolnego. Nasza firma obchodziła właśnie swoje 17. urodziny, Maciej Wolny podsumował wieloletnią działalności w branży fitness. W tym wywiadzie dzieli się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami. Zapraszamy do lektury.

Partrząc przez pryzmat sukcesu klienta - jakie jest obecnie największe wyzwanie dla dystrybutora sprzętu fitness?

Maciej Wolny: Organizacja firmy , dopracowana logistyka zgodnie z wysokim standardem obsługi klienta, bo to przekłada się na zadowolenie klientów. Mam na myśli przemyślaną i wydajną organizację wszystkich działów w danej firmie, by funkcjonowała jak dobrze naoliwiony mechanizm, by cała droga sprzętu od fabryki do klienta przebiegała bez zakłóceń. Mając to na uwadze aktualnie w TOP-GYM zwiększamy zatrudnienie o 30%.

Jakie są kluczowe czynniki , żeby odnieść sukces w branży fitness, patrząc przez pryzmat 17 lat działalności?

Maciej Wolny:   Jest ich kilka. W TOP-GYM od początku zadbaliśmy o dostępność dla klientów, naszą, czyli właścicieli. Ja jestem dostępny pod telefonem 24h/ 7 dni w tygodniu, w ten sposób dbamy o dobre relacje z naszymi klientami. Dzięki temu reaguję błyskawicznie na indywidualne potrzeby klienta. Sukces klienta jest naszyn priorytetem.

Przy okazji proponuję też ceny do potrzeb klienta i wielkości transakcji. Im większa transakcja, tym lepsze warunki. Uważam też, że nieodzowna jest elastyczność, umiejętność przewidywania i reagowania na potrzeby klientów, oraz to co się dzieje wokół, nie tylko w samej branży. Właśnie tak „urodził” się pomysł na finansowanie sprzętu do ćwiczeń w usłudze najmu długoterminowego.

Ten produkt, przy którym współpracujemy z naszym partnerem, FIT Credit cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W TOP-GYM naszym celem jest to by nasz klient odniósł sukces. I na tym koncentrujemy nasze działania. Dlatego m.in. może negocjować z nami warunki gwarancji na zakupiony sprzęt fitness.

W jaki sposób oferta TOP-GYM pomaga budować sukces klienta?

Maciej Wolny: Mógłbym wymieniać korzyści z ich zakupu naszych maszyn bardzo długo. Skupię się natomiast na dwóch z nich, najważniejszych z punktu widzenia naszych klientów: niezawodności i dużej wartości nawet po wieloletniej eksploatacji. Maszyny plate-loaded Hammera, kupuje się raz i są właściwie bezawaryjne. W wielu klubach na świecie pracują ponad 25 lat i nic się z nimi nie dzieje. Dlatego ważnym aspektem jest ich wartość, już po wieloletniej eksploatacji, a jest ona  jest wielokrotnie wyższa niż produktów konkurencyjnych. Dlatego m.in. zakup maszyn Hammer Strength na rynku wtórnym graniczy z cudem.

Jakie trendy panują obecnie na rynku fitness? Co obserwujemy aktualnie?

Maciej Wolny: Nadal w klubach funkcjonują parki maszynowe.  Oczywiście cały czas trening z wolnym ciężarem i z półwolnym ciężarem. Ćwiczący mają coraz większą świadomość, jak  prawidłowo ćwiczyć. Trendem jest też budowanie stref do treningu w małej grupie. Np. wykorzystanie rozwiązań TRX, systemu Myzone, ale też zajęć rowerowych ICG Connect. Life Fitness zaproponował też rozwiązanie LFX , to 7 modeli stref do wyboru, z programem treningowym i wsparciem online.  Będziemy budować pierwszą taką strefę pod koniec. roku. Kolejny trend i przewiduję, że będzie to się mocno rozwijać to kluby butikowe ultra premium. Właśnie powstaje taki klub w centrum Warszawy. Więcej nie mogę zdradzić. Nie zapominajmy o midmarket, tutaj wciąż będą powstawać kluby w tym segmencie.

Trend - strefy funkcjonalne i maksymalne wykorzystanie powierzchni klubu fitness

 W takim razie na koniec, powiedz proszę, co Cię najbardziej zaskoczyło w czasie tych 17 lat działalności firmy?

Maciej Wolny: Chyba to, że tak mało w Polsce sprzedajemy maszyn cardio z technologią. Pomimo, że jest to duży globalny trend i mamy tutaj najlepszy, najlepszy produkt z konsolą Discover SE4, która umożliwia budowanie marki i zwiększenie lojalności klientów. Tak więc, zaskakuje mnie opór przed inwestycją w najnowszą technologię. A przecież cały świat idzie w tym kierunku, i chodzi przecież o przekraczanie oczekiwań klientów, a tym samym budowanie lojalności klientów. Tym samym buduje się sukces klienta. A nowa technologia w fitnessie to umożliwia.

Masz pytania do Macieja Wolnego, dzwoń bez wahania + 48 668 018 040 .

PRZECZYTAJ TAKŻE
Finansowanie sprzętu do siłowni - promocja na orbitreki

Im więcej eliptyków wynajmiesz, tym więcej zaoszczędzisz Jako właściciel siłowni, wiesz jak ważne jest zapewnienie klientom najwyższej jakości sprzętu do […]

Marketing Klubu Fitness: Skuteczne Strategie Promocyjne

Marketing jest kluczowym elementem sukcesu każdego klubu fitness. W dzisiejszym konkurencyjnym rynku, skuteczna promocja pozwala nie tylko przyciągnąć nowych członków, […]

Jak Zatrzymać Członków Klubu: Najlepsze Praktyki

Zatrzymanie członków klubu fitness jest równie ważne, jak ich pozyskiwanie. Aby osiągnąć długoterminowy sukces, konieczne jest nie tylko przyciąganie nowych […]

magnifiercross
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram